TVE Reclameproducties

Hulp of advies nodig?

Veel gestelde vragen

Bezig met laden ...

Bestellen

Betalen

Service & contact

Algemeen

Account

Bezorgen & afhalen

Bestellen

Ik heb mijn bestelling met spoed nodig, wat moet ik doen?

Heb je de producten eerder nodig dan de vermelde levertijd in de winkelwagen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij staan graag voor je klaar om te kijken wat er mogelijk is.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Na het plaatsen van de bestelling is het in principe niet mogelijk om de bestelling nog te wijzigen. Wil je de bestelling toch graag wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice en zij je informeren of het mogelijk is om de geplaatste bestelling alsnog te wijzigen. Indien er eventuele kosten verbonden zitten aan het wijzigen van de bestelling dan zal de klantenservice je hierover informeren.

Wat is de (aanlever)tijd voor een bestelling?

De levertijd van de bestelling staat weergegeven in de winkelwagen. Heb je de producten eerder nodig dan de vermelde levertijd in de winkelwagen? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat er mogelijk is.

Hoe moet ik mijn bestanden opmaken?

Graag verwijzen wij je door naar onze aanleverspecificaties voor het opmaken van bestanden. Daarnaast kun je voor vrijwel alle producten bestanden opmaken in onze editor.

Heb je toch nog vragen? Geen probleem! Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice dan helpen wij je graag verder.

Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

Ja en dat is ook nog eens heel eenvoudig!

Ga naar 'Mijn account' en klik op 'Mijn orders' om een overzicht te zien van alle orders die je via de webshop hebt geplaatst. Klik vervolgens op 'Bestel deze order opnieuw'. De bestelling wordt dan in de winkelwagen geplaatst, waar je de artikelen die je niet opnieuw wilt bestellen kunt verwijderen. Controleer de bestanden bij de artikelen en plaats de order volgens opnieuw.

Kan ik een offerte aanvragen?

We staan altijd klaar om je te helpen met een offerte, of het nu gaat om een specifiek product, een specifieke afwerking, of als je niet zeker weet welk product het beste bij jouw behoeften past. Misschien heb je zelfs een compleet project, zoals gevelreclame of interieurdecoratie, dat je bij ons wilt aanvragen. Stuur een e-mail naar info@tve.nl met jouw aanvraag en we zullen zo snel mogelijk reageren. Afhankelijk van de aanvraag, streven we ernaar om binnen één werkdag een offerte toe te sturen.

Wat zijn de aanleverspecificaties?

Klik hier voor onze aanleverspecificaties. Daarnaast kun je voor vrijwel alle producten bestanden opmaken in onze editor.

Heb je naar aanleiding hiervan nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.

Uploaden

Bestanden kun je op twee manieren uploaden:

  • Door gebruik te maken van onze online editor. In onze editor wordt rekening gehouden met diverse overlap aan bestanden e.d. en kan de afbeelding nog worden bewerkt, indien gewenst.
  • Door het bestand te uploaden via onze FTP. LET OP om gebruik te kunnen maken van onze FTP dient dit vooraf te worden aangevraagd.

Betalen

Wat is het rekeningnummer (IBAN) van TVE Reclameproducties?

Maak je het openstaande factuurbedrag handmatig naar ons over? Vermeld dan altijd het factuur- en debiteurnummer in de betalingsomschrijving. Zo kunnen wij de betalingen nog gemakkelijker en sneller verwerken.

Dit zijn onze bankgegevens:
Naam: TVE Reclameproducties B.V.
IBAN: NL94 RABO 0138 2055 15
BIC: RABONL2U

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Stuur een e-mail met debiteurennummer en de nieuwe gegevens naar finance@tve.nl. Dan passen wij de gegevens aan en informeren je wanneer dit is verwerkt.

Zijn de weergegeven prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen die in onze webshop staan weergegeven zijn exclusief BTW. In de winkelwagen wordt uiteindelijk het totale BTW bedrag weergegeven.

Hoe wijzig ik het e-mailadres waarop ik mijn facturen ontvang?

Stuur dan een e-mail naar finance@tve.nl met de bedrijfsgegevens en het e-mailadres waarop je wenst de factuur te ontvangen. Onze administratie zorgt er dan voor dat de facturen in de toekomst naar dit e-mailadres worden verstuurd.

Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen?

Het is natuurlijk vervelend als een factuur niet klopt. Stuur een e-mail naar finance@tve.nl met het factuurnummer en wat er niet correct is. Dan lossen wij het zo snel mogelijk voor je op.

Hoe kan ik betalen?

Bij TVE Reclameproducties heb je de keuze uit onderstaande betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Creditcard: beschikbaar voor Mastercard, Maestro en Visa.
  • PayPal
  • Afterpay
  • Op rekening: na het verzenden van de order ontvang je van ons een factuur.*

* Deze betaalmethode is alleen van toepassing voor bedrijven en dient vooraf bij TVE Reclameproducties te worden aangevraagd.

Hoe wijzig ik het postadres waar ik de factuur op ontvang?

Om het postadres waarop je de factuur ontvangt te wijzigen kun je een e-mail sturen naar finance@tve.nl vermeld hierin de bedrijfsnaam en het postadres waarop je de factuur wenst te ontvangen.

Ontvang je de factuur nu per e-mailen wil je deze graag per post ontvangen? Ook dan kun je een e-mail sturen naar finance@tve.nl. Geef daarin aan dat je de facturen voortaan per post wenst te ontvangen, de bedrijfsnaam en het postadres waarop je de facturen wenst te ontvangen.

Hoe wijzig ik het e-mailadres waar ik de factuur op ontvang?

Om het e-mailadres waarop je de factuur ontvangt te wijzigen kun je een e-mail sturen naar finance@tve.nl vermeld hierin de bedrijfsnaam en het e-mailadres waarop je de factuur wenst te ontvangen.

Ontvang je de factuur nu per post en wil je deze graag per e-mail ontvangen? Ook dan kun je een e-mail sturen naar finance@tve.nl. Geef hierin aan dat je de facturen voortaan per post wenst te ontvangen, de bedrijfsnaam en het e-mailadres waarop je de facturen wenst te ontvangen.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wij versturen de facturen per e-mail naar het e-mailadres dat bij ons bekend is en geregistreerd staat.

Kun je de factuur niet meer terugvinden en wens je deze graag opnieuw te ontvangen?
Stuur dan een e-mail naar finance@tve.nl vermeld het ordernummer waarvoor je de factuur nogmaals wenst te ontvangen. Onze administratie zorgt er dan voor dat je de factuur nogmaals toegestuurd krijgt.

Wens je de facturen op een ander e-mailadres te ontvangen?
Geen probleem. Stuur dan een e-mail naar finance@tve.nl met de bedrijfsgegevens en het e-mailadres waarop je wenst de factuur te ontvangen. Onze administratie zorgt er dan voor dat de facturen in de toekomst naar dit e-mailadres worden verstuurd.

Wens je de facturen per post te ontvangen?
Ook dit is mogelijk. Stuur dan een e-mail naar finance@tve.nl met de bedrijfsgegevens en het postadres waarop je wenst de factuur te ontvangen. Onze administratie zorgt er dan voor dat de facturen in de toekomst naar dit postadres worden verstuurd.

Heb je verder nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Service & contact

Wanneer kan ik de klantenservice bereiken?

Onze klantenservice is bereikbaar per telefoon, e-mail of chat van maandag t/m vrijdag van 07:45 tot 16:45 uur. Neem contact met ons op en wij helpen je graag verder. 

Telefoonnummer: +31 (0)413 47 64 20
E-mailadres: info@tve.nl
Chat: klik hiervoor op het icoontje rechtsonder in het scherm. 

Staat jouw vraag er niet bij?

We hebben geprobeerd zoveel mogelijk vragen te beantwoorden. Heb je toch nog een vraag? Neem dan contact met ons op.
Onze klantenservice staat voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 07:45 tot 16:45 uur.

  • Chatten - antwoord binnen enkele minuten
  • Bellen - direct antwoord - +31 (0)413 - 47 64 20
  • E-mailen - antwoord binnen één werkdag - info@tve.nl
Hoe bereik ik de klantenservice?

Heb je een vraag? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen. Hier vind je mogelijk snel het antwoord dat je zoekt.

Als je jouw vraag niet kunt vinden in de veelgestelde vragen, dan helpen wij je graag verder.

Je bereikt onze klantenservice via:
Telefoonnummer: +31 (0)413 - 47 64 20
E-mailadres: info@tve.nl

Algemeen

Kan ik als buitenlandse particulier klant worden bij TVE Reclameproducties?

Natuurlijk ben je ook van harte welkom! Klik hier om een account aan te vragen.

Wij nemen de aanvraag in behandeling en sturen je een e-mail met verdere instructies. Mocht je daarna nog vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik als buitenlandse ondernemer klant worden bij TVE Reclameproducties?

Ja natuurlijk ben je ook van harte welkom! Klik hier om een account aan te vragen en geef bij het aanvragen van een account het ondernemingsnummer door.

Wij nemen de aanvraag in behandeling en sturen je een e-mail met verdere instructies. Mocht je daarna nog vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Wat zijn de algemene verkoopvoorwaarden van TVE Reclameproducties?

Alles over onze algemene voorwaarden vind je hier.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We lossen dit vanzelfsprekend voor je op.

Om een klacht in te dienen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar info@tve.nl. Vermeld hierin het ordernummer en de reden van de klacht. Voor een zichtbare klacht willen wij je vragen om foto’s in de bijlage toe te voegen, zodat wij de klacht nog beter en sneller kunnen behandelen.

Wat is het bezoekadres van TVE Reclameproducties?

Marie Curiestraat 10
5491 DD
Sint-Oedenrode

Wens je graag een kijkje te komen nemen in onze showroom? Dan ben je van harte welkom!

Om ervoor te zorgen dat wij je optimaal van dienst kunnen en de aandacht te geven die je verdient, raden wij aan om vooraf een afspraak te maken. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice of jouw vaste contactpersoon benaderen. Dan zorgen wij dat de koffie klaar staat!

Wat zijn de bedrijfsgegevens van TVE Reclameproducties?

Onze bedrijfsgegevens zijn: 

Statutaire naam: TVE Reclameproducties B.V.
Hoofdvestiging: Marie Curieweg 10, 5491 DD Sint-Oedenrode, Nederland
Telefoonnummer: +31 (0)413 47 64 20
E-mailadres: info@tve.nl
KVK-nummer: Den Bosch 16073551
BTW-nummer: NL8029.56.063.B01

Waar kan ik de productinformatie vinden?

De informatie over ieder product is te vinden bij het desbetreffende product in de webshop. Mocht je nog specifieke vragen hebben dan kun je altijd contact met ons opnemen en dan helpen wij je graag verder.

Kan ik stalen (samples) van een materiaal aanvragen?

Het is mogelijk om samples van een materiaal op te vragen. Samples kun je aanvragen door een e-mail te sturen naar info@tve.nl. Geef hierbij aan van welk materiaal je graag een sample wenst te ontvangen en waar deze naartoe mag worden verstuurd. Of neem contact op met jouw vaste contactpersoon bij TVE.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. We lossen dit vanzelfsprekend voor je op.

Om een klacht in te dienen willen wij je vragen een e-mail te sturen naar info@tve.nl. Vermeld hierin het ordernummer en de reden van de klacht. Voor een zichtbare klacht willen wij je vragen om foto’s in de bijlage toe te voegen, zodat wij de klacht nog beter en sneller kunnen behandelen.

Wij zullen de klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en contact met je opnemen voor een passende oplossing.

Account

Welke gegevens hebben jullie van mij?

In ons privacy statement leggen we je uit waarom en op welke manier we jouw persoonsgegevens verwerken. 

Waar kan ik een account aanmaken?

Klik hier om een account aan te vragen. Wij nemen de aanvraag in behandeling en sturen je een e-mail met verdere instructies. Mocht je daarna nog vragen hebben dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe verwijder ik mijn account?

Weet je zeker dat je de account wilt verwijderen? Stuur ons dan een e-mail met het verzoek om jouw account te verwijderen naar info@tve.nl. Dan wordt het account door ons verwijderd.

Kan ik mijn gegevens wijzigen?

Het is mogelijk om jouw gegevens te wijzigen. Om de bedrijfsgegevens of standaard afleveradres te wijzigen kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice op info@tve.nl. Indien je graag de factuurgegevens wenst te wijzigen kun je een e-mail sturen naar finance@tve.nl. Dan zorgen wij ervoor dat deze gegevens zo snel mogelijk worden aangepast.

Hoe maak ik een extra account aan voor mijn collega?

Indien je een extra contactpersoon wilt toevoegen, stuur dan een e-mail naar info@tve.nl of neem contact op met je vaste contactpersoon bij TVE Reclameproducties. Vergeet niet de bedrijfsnaam, de naam en het e-mailadres van de contactpersoon te vermelden die je wilt toevoegen. Zodra we deze informatie hebben ontvangen, zullen we de extra contactpersoon toevoegen en je collega hierover informeren door middel van een e-mail.

Waarom kan ik niet inloggen?

Het niet kunnen inloggen kan verschillende oorzaken hebben. Een aantal dingen die je kunt proberen om het probleem te verhelpen:

- Controleer of je het e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingevoerd (een typfoutje is snel gemaakt).
- Maak een nieuw wachtwoord aan. Heel simpel: klik hier en klik vervolgens op wachtwoord vergeten.
- Verwijder de cookies van je internetbrowser. Deze gegevens kun je wissen via de instellingen van de internetbrowser.

Kun je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op en we helpen je graag verder.

Bezorgen & afhalen

Wat zijn de bezorgtijden?

De standaard bezorgtijd van onze bezorgdiensten is tussen 08:00 en 18:00 uur.

Het is helaas niet mogelijk om een tijdvak voor bezorging te kiezen.  

Het is wel mogelijk om van de zending een tijdslevering te maken. Hierbij kun je ervoor kiezen om het pakket voor 10:00 uur of 12:00 uur te laten leveren. De optie voor een tijdslevering is beschikbaar tijdens het afrekenen in de winkelwagen.

Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Je kunt het bezorgadres wijzigen totdat de bestelling is verzonden. Om het bezorgadres te wijzigen stuur je een e-mail naar info@tve.nl met het ordernummer, het nieuwe gewenste afleveradres en de eventuele afzender. Wij zullen de adreswijziging vervolgens zo snel mogelijk aanpassen en bevestigen.

Wordt de order dezelfde dag nog verstuurd? Dan is het verstandig om ons ook even telefonisch in te lichten zodat wij kunnen voorkomen dat we de bestelling naar het foutieve adres sturen. Neem dan telefonisch contact met ons op door te bellen naar +31 (0)413 - 47 64 20.

Kan ik een tijdvak voor mijn bezorging kiezen?

Het is helaas niet mogelijk om een tijdvak voor bezorging te kiezen. Pakketten worden standaard tussen 08:00 en 18:00 uur geleverd.

Wil je het pakket voor een bepaalde tijd ontvangen? Dan is het wel mogelijk om van de zending een tijdslevering te maken. Hierbij kun je kiezen voor een tijdslevering voor 10:00 uur of voor 12:00 uur. De optie voor een tijdslevering kan worden aangevinkt in de winkelwagen.

Wat zijn de openingstijden voor het afhalen van bestellingen?

Bestellingen die je wenst af te halen liggen aan het eind van de gekozen afhaaldag gereed. Dat betekent dat de bestelling kunt ophalen vanaf ca. 16:30 uur.

Onze expeditie is geopend op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Tijdens het afronden van de bestelling kun je kiezen uit de beschikbare afhaal- en bezorgdatums. Om de bestelling op de gekozen datum te bezorgen zijn we afhankelijk van de bezorgdiensten.

Heb je de producten eerder nodig dan de vermelde levertijd in de winkelwagen? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat er mogelijk is.

Het product is beschadigd geleverd. Wat moet ik doen?

Een beschadigd product is erg vervelend. We lossen dit vanzelfsprekend voor je op.

Om een beschadiging te melden willen wij je vragen een e-mail te sturen naar info@tve.nl. Vermeld hierin het ordernummer en de beschadiging. Daarnaast willen wij je vragen om foto’s van de beschadiging in de bijlage toe te voegen.

Wij doen er alles aan om het zo goed en snel mogelijk voor je op te lossen. Wij nemen de e-mail zo snel mogelijk in behandeling, meestal lukt dat binnen een werkdag.

Wat is het adres voor het afhalen van bestellingen?

Als als navigatieadres aan:
TVE Reclameproducties
Marie Curiestraat 10
5491 DD Sint-Oedenrode
Nederland

Volg vervolgens de route expeditie.

Expeditie TVE roldeur 1 bevindt zich aan de Pearl S Buckstraat te Sint Oedenrode.

Gelieve het ordernummer bij de hand te houden wanneer je de order af komt halen.

Afhalen is mogelijk op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00.

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

De beschikbare levertijd staat weergegeven in de winkelwagen wanneer je de bestelling wilt plaatsen. Wens je de bestelling eerder te ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en wij kijken wat er mogelijk is.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Een standaard zending wordt met DPD verstuurd. De track & trace van de zending kun je via de klantenservice of jouw vaste contactpersoon bij TVE Reclameproducties opvragen.

Helaas is er geen track & trace beschikbaar voor lengtevrachtzendingen. Wil je weten hoe laat het pakket wordt geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice of jouw vaste contactpersoon bij TVE Reclameproducties. Wij zullen vervolgens contact opnemen met de vervoerder en je informeren over de verwachte levertijd.

Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de gekozen datum bezorgd?

Hoewel wij ernaar streven om onze levering op tijd te bezorgen, zijn wij afhankelijk van de bezorgdiensten. Het kan voorkomen dat de bestelling om redenen zoals drukte of een sorteerfout bij de bezorgdienst toch iets later wordt geleverd. In 99% van de gevallen komt de bestelling op tijd aan.

Als er onverwachte complicaties tijdens het productieproces ontstaan en de bestelling vertraging oploopt, nemen wij altijd contact met je op om de mogelijkheden te bespreken en tot een passende oplossing te komen.

Kan ik de bestelling rechtstreeks naar mijn klant sturen?

Natuurlijk kunnen we een bestelling rechtstreeks naar de klant sturen. Vul het gewenste afleveradres in en wij zorgen ervoor dat de bestelling daar wordt geleverd.

Als je wilt dat we de bestelling namens jou leveren, is dat ook mogelijk. Selecteer tijdens het afrekenen in de winkelwagen de optie 'White label verzenden' en wij zorgen ervoor dat de bestelling namens jou wordt geleverd.

Als het pakket namens jouw klant moet worden verzonden, plaats dan de bestelling en stuur vervolgens een e-mail naar info@tve.nl met het ordernummer en de gegevens van de afzender. Wij zorgen ervoor dat dit wordt aangepast.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dat is zeker mogelijk. Bestellingen die je wenst af te halen liggen aan het eind van de gekozen afhaaldag gereed. Dat betekent dat je een bestelling kunt ophalen vanaf ca. 16:30 uur.

Onze expeditie is geopend op maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur.

Het is helaas niet mogelijk om een pakket te leveren bij een DPD pick-up point.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten worden in de winkelwagen weergegeven. Het kan voorkomen dat de verzendkosten op nacalculatie staan. In dat geval kun je na het plaatsen van de bestelling contact opnemen met onze klantenservice of jouw vaste contactpersoon bij TVE Reclameproducties. Dan informeren we je graag over de verzendkosten.

Staat het gewenste land van bestemming er niet bij? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden voor de gewenste bestemming.

Wat moet ik doen als mijn bezorging vertraagd is?

Een vertraging is natuurlijk vervelend en wij kijken graag met je mee om dit op te lossen.

Standaard zending met DPD
Heb je een pakket verzonden via DPD en heb je bij ons de track & trace opgevraagd? Raadpleeg dan de actuele verzendstatus van de bestelling (via de track & trace) voor de laatste status, het kan zijn dat de chauffeur mogelijk vertraagd is. Als de zending vertraagd is bij DPD, wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag alsnog aangeboden. Als de vertraging langer duurt dan twee werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Lengtevracht zending
Is het pakket verstuurd als lengtevracht zending? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dan zullen wij contact opnemen met onze transporteur en je zo spoedig mogelijk informeren.

Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@tve.nl of bel naar +31 (0)413 - 47 64 20.

Wat moet kan ik doen als het pakket niet geleverd is?

Standaard zending met DPD
Als het pakket via DPD is verzonden, kun je bij ons de track & trace opvragen om de actuele verzendstatus van de bestelling te bekijken. Is de zending vertraagd bij DPD? Dan wordt de bestelling in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag alsnog aangeboden. Mocht de vertraging langer duren dan dan twee werkdagen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Lengtevracht zending
Is het pakket verstuurd als lengtevracht zending? Dan kunnen wij hier helaas geen track & trace van toesturen. Neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij zullen dan contact opnemen met onze transporteur en je zo spoedig mogelijk informeren over de levering.

Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice.