Bata Industrials rebranding

Toen in 2019 besloten werd om de huisstijl een opfrisbeurt te geven, kwam Bata Industrials in contact met TVE. De oude huisstijl zou een compleet nieuw imago krijgen waarbij ‘Boost Master Bob’ het gezicht werd van één van de grote marketingcampagnes.

Het vernieuwen van de huisstijl betekende ook dat alle dealers van Bata Industrials de nieuwe stijl moesten gaan hanteren en daarmee de instore communicatie moesten aanpassen. Om dat gestroomlijnd voor elkaar te krijgen, was het belangrijk dat TVE een betrouwbare partner zou zijn met voldoende productiecapaciteit en die kon participeren in de evaluatie van de nieuwe huisstijl. Na een uitgebreide kennismaking in het TVE Experience Center, heeft Bata Industrials de keuze gemaakt om TVE als partner te omarmen.

Het TVE Experience Center is een prachtige ruimte met een materialenbibliotheek en vele showroom producten met diverse print- en afwerkingstechnieken. Hier is te zien wat er onder andere mogelijk is met de producten die bij TVE aangeboden worden.

De Bata Industrials-dealers werken hoofdzakelijk met stalen stellingen in de winkels waar de schoenen in komen te staan. Magneetfolie was hiervoor de ideale oplossing. De dealer kan dit makkelijk en zelfstandig aanbrengen en verwijderen in zijn of haar winkel. Doordat er geen montageteam nodig is, bespaart dit tijd en bijkomende kosten. Ook wanneer er later reclamemateriaal nodig is voor actiematige campagnes.

 Geïnspireerd door dit project?

 
 
 
 
 
foto's
volgende
vorige